torsdag 30 juli 2015

Trådlösa hörlurar - UBL


För exakt en vecka sedan var det Emma-dagen och dessa fina hörlurar fick jag som present av min käre sambo. Japp, vi firar namnsdagar och det är oerhört viktigt. En tradition i min familj. Dessutom tycker jag man ska ta alla tillfällen i akt att fira :) Själv blir jag lika glad av att ge som att få. 

Jag lyssnar alltid på musik när jag är ute och går, springer eller cyklar. Musik ger mig så mycket positiv energi. Ett måste när jag tränar. Dessa hörlurar är speciellt anpassade för att ha när man tränar, så de passar mig perfekt. Och för mig som länge tröttnat på att sladden till hörlurarna trasslar sig är dessa optimala. Nu har jag hunnit använda dem en vecka och betyget är toppen. Bra ljud och de sitter på plats bra, även i mina små öron. 3 storlekar följer med, så passar små som stora öron. Rekommenderar dessa varmt och jag är mycket tacksam över denna oväntade present...





Går att fästa ihop och ha hängandes runt halsen när de inte används

För ett år sedan såg jag ut så här på Emma-dagen och gick i väntans tider...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar