måndag 17 oktober 2022

40-årskrisen…

Ha, ha, vet inte om det är 40- årskrisen eller vad som fått mig att starta upp bloggen igen…6 år sedan jag skrev… Visste inte riktigt om det skulle fungera att öppna den. Men det gjorde det! Minns bloggtiden som en väldigt positiv tid då jag hade många drömmar inför framtiden. Det blev väl inte riktigt så som jag tänkte när jag startade min blogg för 8 år Sedan. Men nog har livet varit bra och allt har rullat på. Men jag har väl mer och mer känt ekorrhjulet snurrar på lite för mycket. Drömmar och visioner kopplade till familjelivet har absolut funnits och förverkligats. Men min egna personliga utveckling har varit lite på paus många gånger. (Förutom under mitt yogaår 2021 som dock mer blev ett halvår). Nu försöker jag i alla fall få upp gnistan igen genom att inspirera och leva som jag vet att jag mår bra av. Följ gärna med på den hälsosamma vägen. 

Imorgon är det en månad kvar till jag blir 40. Sedan blir det 40 and fab för hela slanten. Känner mig peppad för att peppa 💪💪💪
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar