söndag 29 november 2015

Mary Kay - vardagslyx


För några månader sedan började min mamma att sälja dessa fantastiska produkter från Mary Kay. Jag är långt ifrån ett fan av skönhetsprodukter, då jag vanligen använder en av apotekets rengöring och ansiktskräm. Men mamma lyckades sälja in denna serie till mig och jag har verkligen älskat den sedan dess. Numera använder jag rengöring, dagserum, dagkräm och foundation. Jag har aldrig använt foundation mer än till fest tidigare, men du är det en del i det vardagliga livet. Jag brukar annars inte känna mig ren med foundation på, men detta känns bara som att ha på sig en ansiktskräm. Min mamma förklarade för mig att dessa produkter skyddar huden från dagligt slitage. Och dagserumet innehåller dessutom solskydd 30. 

För mig är detta vardagslyx och jag känner att jag dagligen får lite extra lyster i ansiktet och får bästa känslan på morgonen, även efter en natt då sömnen varit sådär. Detta är helt i linje med min vision "Skapa ditt drömliv". För som man känner sig, så blir man också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar