måndag 2 december 2013

Bodypump 88

Bodypump 88 är återigen en release med fullt ös. Jag tycker upplägget påminner mycket om releasen innan. Benlåten går det att öka på enligt min mening. Annars är det liknande viktrekommendationer som i den förra releasen. Största utmaningen är tricepslåten med 120 repetitioner av olika övningar. Den känns rejält kan jag lova. Utfallslåten är ganska lik förra programmet men jag tyckte nog den var en smula lättare än den förra som var en riktig killer. Musiken är bra rakt igenom och vi har något riktigt bra att se fram emot.

Bodypump är en jättebra träningsform för dig som vill ha resultat i din träning. Kom och ös på onsdag med mig och Ida. På julschemat flyttas klassen fram till 18.30 igen :) men på onsdag är det 19.00 som gäller. Ses då!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar