söndag 1 december 2013

Årets julklapp; PT- timmar

De senaste åren har jag framförallt gett bort upplevelser som presenter och även önskat mig det. Både de jag gett till och jag själv har kommit att uppskatta dessa presenter väldigt mycket. Därför vill jag rekommendera dig att göra detsamma. Upplevelser finns kvar så mycket längre i minnet än materiella saker. Så varför inte ge bort PT- timmar i julklapp?

En upplevelse och en bra start på något stort kan vara presenten PT-timmar. För finns det något bättre än att måna om dina nära och käras hälsa? Kan du hjälpa dem att få verktyg och motivation till att må bättre? Med träning och bra kost kommer man långt, även om det finns fler delar att titta på. En PT kan hjälpa dig eller någon du känner att få en bra start på det nya året, 2014. Att ta hjälp av en PT är för många början på en resa att lära känna sig själv och få bättre kontakt och kännedom om sin kropp. Så hjälp andra att lyfta sig själva och ge dem en spark i baken inför det nya året. Jag tror faktiskt inte det kommer att dröja så många år tills detta blir den "officiella", årets julklapp.

Mig hittar du på Forever Träning och Hälsa. Där kan du köpa presentkort att ge bort till någon du bryr dig om. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar