lördag 15 augusti 2015

Toesox

Länge har jag tänkt att införskaffa toesox för yogaträning, då jag är en riktig tå- och fotfrysare. Men av någon anledning har det inte blivit gjort. Så när vi var i Helsingfors och jag hittade en yogashop som sålde toesox, då var det bara att slå till. Idag provade jag dessa under en yogaklass och jag kände mig väldigt nöjd, även om de blev lite varma en solig och varm dag som denna. Jag tyckte att jag fick ett bra grepp i underlaget. De ser likadana ut under som Mejas strumpor, med halkskydd :) De kommer att bli toppen att ha på bodybalanceklasserna nu i höst och vinter. Ks till och mef införskaffar ett par till, men med lite mer färg. Finns också med öppna tår. Vill du ha toesox kan du beställa dessa på nätet på http://urbannatives.se/yogaklader/yogastrumpor




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar