fredag 12 december 2014

Träningstokig och mamma - v.19



Träningsveckan började på Teneriffa. Jag inledde den med ett löppass på ca 45 minuter och det kändes inget i vaden. Jag hade dock ett lugnt tempo, men är glad att jag kunde springa. Det blev en eftermiddagstur och temperaturen var perfekt, samtidigt som solen lyste. På måndagen körde jag ett Sats pass på hotellet, core med vikt, vilket var kul. Vi gjorde en hel del övningar som jag tidigare inte kört. Efter det var vi ut och gick hela dagen. Det Blev en hel del promenader under semestern, både med Meja i vagnen och i bärselen. Hon sitter numera framåt, vilket hon verkligen gillar.

Träning inomhus i en liten, liten sal

Som jag nämnt är Min pappa på Teneriffa samtidigt som oss. Han och hans tant hjälpte till med lite barnvakt på dagtid. På kvällarna var det dock inga problem att ta med Meja, så då kände vi inte att det behövdes. Vi var dock och åt hos pappa vid tre tillfällen. Min pappa är lite speciell, då han gillar att åka utomlands och laga mat med resmålets råvaror. Men jag var glad över det, eftersom inget slår pappas mat. Nedan är den paella pappa tillagade och den var helt underbar. Tror jag åt upp hälften av det som fanns i pannan.



Väl hemma var jag väldigt träningssugen. Blev trots allt lite mindre träning än vanligt under semestern. Så Jag körde igenom nya bodybalancepasset på onsdagen, vilket jag verkligen gillar. Fick träningsvärk dagen efter. Sedan blev det ett styrkepass och 2,5 km löpning på bandet  på torsdagen. Det Kändes inget i vaden då heller :) Fredagen blev en vilodag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar