tisdag 30 december 2014

Mina beslut!

Ja, då sitter man här i slutet på året att funderar på vilka vanor 2015 ska innehålla. Mycket är redan väldigt bra. Men vissa saker kan bli bättre. Utveckling! Allt för att må bättre och bli en bättre människa helt enkelt. 

Mina intentioner för 2015:

1. Mindre stress, på alla plan.
- Uppnås genom mer Yoga/bodybalance/meditation, varannan dag.

2. Ännu Bättre matvanor.
- Tar bort rött kött ur min kost. Tränar mindfulness när jag äter. Undviker godis och annat skräp.

3. Medveten träning
- Planerar träning, utifrån mål jag vill uppnå, och utifrån glädje, träning som ger mig det lilla extra.

4. Dokumentera Mejas framfart
- Skriver en kort summering, varje kväll, i min 5-årsdagbok.

5. Känner/upplever tacksamhet
- Skriver i min tacksamhetsbok, varje kväll, för att tydligt se allt det bra som finns i livet.

6. Sopsortera 
- Tror det blir naturligt i och med huset. Mer plats i sopen. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar