måndag 6 april 2015

Sockerfri april - fokus

Nu är påsken snart till enda och jag kastar ut den sockerfria utmaningen igen. Det var ett tag sedan sist. Men det brukar finnas en del som känner att man bara vill kasta allt godis och alla onyttigheter runt omkring sig efter påsk. För min del har det varit en hyfsat nyttig påsk, men min sambo slängde godispåsen igår... 

Jag har dessutom dragit igång detta med min trognaste PT kund och tänkte även utmana alla fokusdeltagare. Jag utmanar även alla facebookvänner som vill haka på. Som alltid lägger du din egna nivå. Godis och snask eller socker i största allmänhet. Testa om du vågar? Byt fokus. Fokusera på nyttigheter och börja se de nyttiga alternativen. De finns där...

Inga mera godisägg nu... Kasta det sista!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar