söndag 5 april 2015

Träningstokig och mamma - v.35

Veckan började bra. Min sambo och jag hade en heldag tillsammans, vilken startade på morgonen i Skogstorpsgymmet. Mormor var på besök och ställde upp som barnvakt. Min kropp var dock rätt trött denna morgon så det gick segt att träna på lördagen.

Skogstorpsgymmet

På lunchen var vi på chopchop och jag fick denna lapp i kakan, vilken bådade gott inför kvällen, då Jonas och jag skulle ut och käka och gå på bio för första gången på länge...Och det blev en trevlig kväll :)


Söndagen höll jag kompass på Forever och måndagen blev vilodag. På tisdagen började jag känna av en liten förkylning, men det gick ändå att köra bodybalanceklassen även om jag var lite täppt och det därmed blev lite svårt att få till andningen. På onsdagen kände jag mig värre. Det blev en promenad till stan för att äta lunch med syster, men sedan var det lugna gatan. En näsa som killar hela tiden är inte kul. Så det har varit skönt med påskledigt eftersom min sambo kunnat ta hand om Meja på nätterna, så att jag kunnat sova. I takt med att hon börjar bli bättre på att äta har också sömnen varit mycket bättre denna vecka. Jag har nu också slutat amma helt. 

Trädgården, så här gör man på vår gata...

Det satt långt inne, men på långfredagen hade jag energi att påskpynta lite i trädgården. Påsken har annars inneburit mycket fix i huset och mycket som blivit klart, vilket känns otroligt skönt. Jag och Meja har fått inviga badkaret, vi invigde matsalsrummet på påskafton och spottarna i hallen är på plats. Vi är så nöjda med allt, men fortfarande finns det lite kvar att göra på huvudplanet...


Köket


Matrummet och syster



Badrummet




Glad Påsk kära läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar