onsdag 18 juni 2014

Bodybalance 65

Igår var jag och testade det nya bodybalancepasset med Mikaela på Forever. Jag var lite osäker på hur det skulle gå att köra bodybalance som gravid i V.35, men nyfiken som jag är var jag tvungen att testa passet i alla fall. Och det gick över förväntan. Kunde göra alla övningar utom en, där man ligger på magen. Lycka, när man känner hur samarbetsvillig kroppen ändå är och jag kände mig inte klumpig på något sätt, även om allt inte blev estetiskt vackert :)












Jag gillade verkligen det nya passet. Kändes som om det stack ut lite från de senaste programmen, bland annat solhälsningslåten. Jag hoppas att jag kommer kunna köra klassen vid några fler tillfällen i sommar. Tar ju alltid några gånger att komma in i det nya programmet och hitta den rätta känslan och andningen. Men det var kanon för min rygg som jag haft lite känningar i och så här dagen efter känns musklerna lagom trötta på ett avslappnat sätt. Rumpan känner att den varit aktiv också :) Följande länk visar ett litet smakprov på klassen https://www.youtube.com/watchv=i8wC1EaXeYw
Nedan kan du läsa fördelarna med Bodybalance:


Benefits
  • Improve your joint flexibility and range of movement
  • Increase your core strength
  • Burn calories
  • Reduce your stress levels
  • Provide a lasting sense of well-being and calm
  • Focus your mind and raise your level of consciousness

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar