söndag 22 juni 2014

Träningstokig och gravid - v.35

Veckan som gått har varit min bästa träningsvecka hitintills. Jag har kört 2 styrkepass, 2 Bodybalance och 2 bodypump. Utöver det har det blivit promenader. Strävar efter en om dagen, även om det inte fullt ut blivit så. Extra skönt var det att köra Bodybalance och att vara deltagare. Då kan jag verkligen fokusera på mig själv och andningen, även om det var nytt pass med ny korreografi. Idag när jag körde pumpen ökade jag på triceps och klarade alla armhävningar på tå och i fredags ökade jag på biceps. Kände mig riktigt stark under dagens pass och känns som det går bättre och bättre nu. Tror dock att den svala temperaturen hjälper till. Så nej, jag klagar faktiskt inte på vädret :)


Det är skönt att vara ledig, men jag trivs bättre med att ha många bollar i luften och vara igång mera. Jag får lätt en inre trötthet som sätter sig på humöret när jag blir stillasittande för mycket. Nästa vecka blir det semester i Sverige, så då blir det i alla fall mer aktivitet, men mindre träning förstås. 

Jag vill absolut inte påstå att allt är frid och fröjd hela tiden för så är det absolut inte. Men som alltid hjälper träningen mig att må bättre och känna mig tillfreds med mig själv. Att ha sin "egna" hälsosamma medicin är så viktigt. Har du någon "medicin" att ta till som kickar igång dig igen? Prova träning. Det verkar fungera på många :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar