måndag 25 augusti 2014

Premiär på gymmet

Den här veckan är det "prova på vecka" på Friskis, så då passade jag på att ta med mig Meja till gymmet. På förmiddagarna får man ta med sig barn upp till 2 år in på Friskis, vilket passar mig perfekt då Meja sover som bäst då. 

Jag började med 25 minuter på crosstrainern och körde sedan 7 styrkeövningar med fokus på rygg. Det Kändes riktigt bra och Meja sov hela tiden. Ljudnivån var helt okej, även om det var massor med folk där och även ett pass igång. Jag var inte heller ensam med barnvagnen där, utan det var ungefär 5 stycken andra vagnar med bäbisar där. De bäbisarna såg dock ut att vara lite äldre än 3 veckor....

Även om jag inte är så förtjust i Friskis maskiner, så måste jag säga att konceptet bäbis på gymmet är riktigt bra. Dessutom ligger Friskis bara 5 min från där vi bor. Så det Blir något att fundera på nu de första månaderna för min del, innan Meja får vara på Forevers barnpassning. Det var i alla fall riktigt skönt att få vara på gymmet igen och komma ut lite :) Och det kändes helt rätt att vara där och träna bland de andra med barnvagnar, inte alls konstigt, även om jag var lite nervös innan. Blir garanterat fler gånger denna vecka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar