lördag 9 november 2013

Andas ut...

Efter en hektisk höst känns det som om jag kan börja andas ut. Höstlovet och de nyinskaffade vitaminerna verkar ha gjort mig gott. I fredags fick jag också beviljat att gå ner i tid på mitt lärarjobb fram till jul. Det kändes som en stor lättnad. Då PT- biten fått snurr och jag får mer och mer kunder känns det bra för att hinna med. Och just den biten vill jag inte ge avkall på, eftersom jag tycker att det är väldigt kul. Det ger mig mycket inspiration och jag utvecklas ständigt med hjälp av mina kunder. Det blir också ett tillfälle att landa i mig själv och allt som hänt det senaste året.

Den här helgen blir starten på något positivt. Det känns som jag börjar få ihop pusselbitarna igen. Allt för Hälsanmässan idag och Inversionyoga imorgon blir också riktigt bra inspirationskällor.

Mitt nya träningsupplägg känns även det toppen och jag känner nu att jag ger min kropp precis vad den behöver. Träning har så många funktioner och kan bidra till att medföra många positiva saker för våra kroppar. Genom att lära känna oss själva, lär vi oss vad det är vi behöver just nu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar