söndag 16 september 2012

En vecka senare... Solen är här!




Då har man varit bloggare i en vecka och det har verkligen varit toppen. Hela 100 besökare har jag haft på mitt första inlägg, vilket är mer än vad jag någonsin kunnat tro. Tack snälla för era kommentarer och positiva feedback. Bloggen har verkligen hjälpt mig att ta fram solen i mig. För kan ni tänka er. När jag var liten och alla andra flickor skulle vara prinsessa på dagis maskerad. Vad ville jag vara? Jag ville vara SOL.
- Tack också allra käraste syster, som alltid lyfter fram det bästa i mig.


Det här med bloggen är min början på en lång resa. Resan handlar om att följa mina drömmar och göra det jag tror på och brinner för. Det handlar om att våga, på många olika plan. Min blogg handlar också om att dela med mig till er andra och få er att ställa frågor till er själva. För vi behöver ifrågasätta vårt liv ibland, för att inte stanna upp i det. Vi är inte konstanta, vi är föränderliga.

Jag är väldigt glad att jag vet vad det är jag vill göra och att jag nu har erkänt det för mig själv. Men jag vet att det finns många därute som tvekar och inte vet vad det är. Men snälla, gör er själva en tjänst och ta reda på det.

Du kan inte gömma dig för sanningen. Någon gång kommer den ikapp dig, på ett eller annat sätt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar