torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtans dag - glöm inte dig själv!

Mina elever kallar dagen kärleksdagen. Men alla hjärtans dag behöver inte bara handla om att vara kär. Det kan också handla om att visa människorna som finns i ens liv att de betyder mycket för en. Jag tycker att det är bra med en dag som uppmärksammar detta, eftersom vi ibland kanske inte är så duktiga att säga det till varandra alla gånger.

Men det finns en person till som alla borde ge lite extra kärlek till och göra något riktigt bra för - dig själv! Ibland glömmer vi faktiskt bort denna viktiga person. Och om denna person inte mår bra, då kommer den inte att kunna ge lika mycket kärlek till andra. Allting börjar hos oss själva. Så kom ihåg dig själv idag. Jag ska ge mig och min kropp ett Bodybalancepass och en skön promenad till jobbet. Vad ska du ge dig själv idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar