måndag 9 september 2013

Ett år senare...

För exakt ett år sedan startade jag min hälsoblogg. Grattis fina blogg.! Du har hjälpt mig att utvecklas som människa och hjälpt mig att våga vara modig. Bloggen startades eftersom jag kände att jag behövde en förändring i mitt liv. Det var starten på någonting för mig, ett steg närmare målet och drömmen, att få arbeta med att hjälpa andra människor till en hälsosam livsstil. Mycket har hänt för mig detta år. Jag har bland annat utbildat mig till Personlig Tränare, Holistic Lifestyle Coach, gått en kostkurs på Linnéuniversitetet, utbildat mig till Functional Movesinstruktör, vart med i tidningen, börjat blogga, startat eget företag, börjat arbeta som Personlig Tränare på Forever Träning och Hälsa mm. Det har varit ett riktigt bra år, men också tufft och jobbigt på många sätt. Men oj vad jag har lärt mig saker, framförallt om mig själv.

Det är otroligt vad mycket som har hänt på bara ett år. Ändå är det bara små steg jag tagit hela tiden. Jag är absolut inte klar än, utan kommer att fortsätta ta små steg framåt. Jag trivs väldigt bra med min tillvaro nu och vill gärna få chansen att sprida mina budskap om hälsa och hjälpa fler människor framöver. Men allting har sin tid. Och som jag skrev i bloggen igår, så är det positivt att ta små kliv fram. För mig har det varit en framgångsfaktor :)

Tack till alla som följer min blogg, tar del av mina tankar och aktiviteter och peppar mig i det jag gör. Det betyder mycket och det värmer i hjärtat. Jag hoppas på att få inspirera er ett år till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar