söndag 27 april 2014

Falaks resa - dag 307




Vad jag är stolt över denna kvinna. 2 månader kvar på en ett års lång resa och resultatet är fantastiskt :) Och för Falak är detta nog bara början.... Mycket spännande håller på att hända i hennes liv.

Idag tog vi en långpromenad istället för ett träningspass eftersom Falsk varit förkyld en längre tid och fått en spricka i handen förra veckan. Därav har vi inte sets på 2 veckor, men Falak har varit noga med vad hon stoppar i magen och ser till att röra sig mycket i form av vardagsmotion. Hon hämtar barnen från fritids gåendes, cyklar med dem och tar spontana promenader med vänner. Och idag var det till och med jag som fick säga till Falak att sakta ner farten :) Är så härligt att märka vilken livsstilsförändring hon har gjort. 

Falak mår super, hennes höft är just nu bättre än någonsin och hon har fullt upp med sitt eget projekt, föreläsningar om barn som far illa. Läs gärna hennes egen blogg Se mig, här:
Som jag sagt tidigare är jag oerhört tacksam att få ta del av hela den här resan och jag tror bara att detta är början på någonting stort. Kärlek till en av de starkaste människor jag mött i mitt liv, Falak!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar