fredag 4 april 2014

Träningstokig och gravid v.24

Den här veckan började med förkylning, vilket gjorde att jag inte kunde köra mina ordinarie klasser. Blev också hemma från jobbet 2 dagar, vilket jag inte gillar. Blir så rastlös av att bara vara hemma, när det inte finns någon energi. Men välbehövligt va det för på torsdagen var jag frisk och på fredagen kände jag att energin var tillbaka. Underbara känsla.

Sjukdom har lett till att träningen varit sisådär. Blivit några promenader, 1 Bodybalance hemma, 1 styrkepass och 1 Bodypump. Har dock fått en åkomma som jag funderar lite kring. Under flera veckor har jag fått som en hålliknande känsla när jag är ute och promenerar. Och det är ett håll som aldrig försvinner. Det har varit överkomligt, men igår när jag och Jonas tog en promenad till babyproffsen var det fruktansvärt. Varje steg kändes som en kniv som högg in i mage o rygg. Stannade jag, slutade det. Jag Har absolut inga problem i vardagen, då jag vanligen mest står upp och går omkring. Om någon känner till vad detta kan vara eller har upplevt detsamma, så får ni gärna dela med er :)

Nu går jag in i vecka 25 och Enligt det jag läser ska graviditeten nu bli mer påtaglig... Det ska ändå gå att leva likt det normala, men man ska lyssna på kroppen och ge den mer vila. Jag hoppas att allt fortsätter lika bra som det varit och att jag kan fortsätta köra på med träningen och mina pass fram till sommaren :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar