lördag 4 oktober 2014

Träningstokig och mamma - v.9


Veckan som gått har varit en vecka med lite mindre energi. Jag har känt mig trött i kropp och knopp, trots att jag både fått bra nattsömn och även eftermiddagsvilor...

Jag har ändå tränat och rört mig som jag brukar. Har även blivit lite mer promenader i det underbara höstvädret. 2 styrkepass, 2 löppass 3,5 och 4 km, 1 Bodybalance och ett Bodypumppass. I torsdag när jag sprang var jag dock väldigt trött och hade träningsvärk i ryggen. Löpningen kändes tung och efteråt fick jag lite ont i höften på höger sida. Är alltid den högra sidan som spökar... Men jag ska därav ta det lugnare med löpningen framöver. Långpromenader och löpning är det som är mest belastande för mig. Jag är inte helt oövervinnelig, även om det ibland har känts så. Även min kropp har vissa svagheter efter graviditeten, vilket inte är så konstigt...

Den här veckan har allt med Meja funkat jättebra igen, utan någon metod :) Men jag tror min trötthet kan ha varit ett resultat av förra veckans obalans o det mesta. Så jag ser fram emot en ny träningsvecka med nya utmaningar och framsteg. Bland annat ska jag teama mitt första bodypump denna lördag. Första gången sedan 4 månader tillbaka. Det ska bli skoj :)

Fin morgonsång att sjunga för Meja 💗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar