lördag 8 mars 2014

Selma Spa i mars

Har blivit en hel del jobb på helgerna nu en tid och jag ser framför mig att mars kommer att bli en ganska hektisk månad. Så jag känner att jag kommer att behövda en helgs avkoppling snart. Därför kom det väldigt lägligt, med ett specialerbjudande nu i mars månad på Selma Spa. Bo två betala för en. Fick ett väldigt bra pris för 2 nätter och 2 middagar. Ska bli så skönt att ha en långhelg att se fram emot nu. Har bokat in en behandling som heter, "I väntans tider", utformad för oss som är gravida eller nyss fått barn. 80 minuters avkoppling. Till det blir det trerätters middag och frukostbuffé. Sedan finns förstås alla möjligheter att röra på sig, pass, gym, promenadstråk, pool att simma i mm. Har tidigare varit 2 gånger på Selma och har varit väldigt nöjd båda gångerna. För mig är det viktigt att ha saker att se fram emot, även när man är gravid. Och finns det någon annan gång det är viktigare att ta hand om kropp och själv än då...

Passa på att boka du med, erbjudandet sträcker sig igenom hela mars. Boka på http://www.selmaspa.se/.

Spafemman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar