lördag 22 mars 2014

Träningstokig och gravid v.22

Känner mig väldigt lycklig, lugn och harmonisk. Denna vecka har jag känt mig fortsatt pigg, tränat och hållit igång som vanligt. Det har blivit 1 yogapass, 2 Bodybalance, 1 eget styrkepass och 2 Bodypumppass, varav ett som deltagare. Passade på att öka lite på vissa delar och det kändes bra. Kroppen känns fortsatt stark. 

 Jag har inte känt mig lika hungrig som förra veckan och det sockerfria går hur bra som helst. Vikten har jag fortsatt att hålla, även om magen växer. Jag  är helt i linje med vad som är rimligt att gå upp. I lördags kändes det som om magen började puta ut lite extra mycket...

Drömde här i veckan att bäbisen kom. Börjar redan längta efter att få ut den, även om jag vet att det är lång tid kvar och mycka ska hända med lilla larven. Har i alla fall börjat kolla på vagnar nu, vilket känns som en viktig men dyr investering... Vagnen Kommer nog användas en hel del då jag planerar att bara ute och gå mycket. Bilen ska få vila eller säljas med andra ord... Så mycket att tänka på för att få en bra vagn som passar till en hälsosam livsstil. Men tror jag hittat min favorit för en "sportig" livsstil :)

Vissa kläder går det fortfarande att dölja magen ganska så bra i. Men fler och fler tröjor åker upp mot naveln...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar