måndag 16 februari 2015

Broddar



I torsdags sprang jag hem från Forever under ett ganska halkigt underlag. 1 h tog det. När jag kom hem fick jag höra att jag var galen, vilket jag kan skriva under på. Är det bestämt så är det... Men visst kände jag att det var ganska dumdristigt. Detta snappade dock min käre sambo upp. För i lördags morse när vi gav varandra Alla Hjärtans presenter så fick jag broddar. Underbar present. Jag blev så glad. Älskar när han har tänkt till. Det är kärlek. Jag blev väldigt överraskad också.

Många gånger har jag tänkt att jag ska skaffa broddar. Men de ser ju inte så sexiga ut, mer klumpiga. I alla fall har det inte blivit av vilket är konstigt. Jag Gillar att gå och springa ute, men under vintern har jag blivit begränsad när det har vart halkigt. Och nu när jag använt dem två dagar kan jag bara söga till er som inte har, KÖP!!! Sååå bra var det idag när jag var ut på promenad i Skogstorp på glansis. Det hade aldrig gått att gå utan broddar. Nu var jag ute en timme.

De jag fick var hyfsat smidiga, lätt att sätta på och passar både på mina vinterskor och löpardojorna. Jag får se när det blir dags för löprundan med dem. Men broddarna är här för att stanna.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar