fredag 13 februari 2015

Kärleksveckan

Vår kära dotter som ger oss så mycket kärlek ❤️

Idag är det alla hjärtans dag och det är det svårt att missa. Hela veckan har det skyltats med Kärleksveckan. En del gilla att fira denna dag och en del bojkottar den. Jag gillar den och firar/uppvaktar nära och kära. Men detta år tänker jag även att ha en kärleksvecka, dock med start idag, på alla hjärtans dag. Varje dag ska jag göra något speciellt för min käre sambo. Det kommer inte vara någon superstor grej, bara ett litet tecken på min kärlek. Jag ska även försöka dela med mig av kärleksfulla ord och gester till andra jag möter under veckan. Och inte minst. Göra kärleksfulla saker gentemot mig själv. Vad säger du? Vill du hjälpa till att sprida kärlek i världen och visa kärlek till dig själv. Hakar du på kärleksveckan?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar