måndag 10 december 2012

Bodybalance 59

Förra helgen var jag på min första bodybalancerelease i Stockholm. Och jag måste säga, att det nya programmet är helt fantastiskt. Framförallt gör musiken att man får en härlig känsla i kroppen. Det är just musiken i bodybalance som har så gott ryckte. Varför inte göra solhälsningar till en av mina favoritlåtar "With or without you" av U2?

I 4 månader har jag nu kört bodybalance, 2 ggr/veckan och min kropp har nått oväntade höjder. Jag är starkare än någonsin och min kropp har börjat visa fram mina muskler, precis så som jag vill. Så ge dig och din kropp detta. Unna dig träning. Det är du värd!

Så, KOM, KOM, KOM!!! Imorgon klockan 18.00 på Forever Träning och Hälsa är releasen för det nya programmet. Vad du än har för mål i sikte, så lovar jag dig att bodybalance hjälper dig i rätt riktning.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar