fredag 21 december 2012

På väg!!!

När jag skriver på väg idag gör jag det i trippel bemärkelse. För det första är jag och Jonas nu på väg till Arlanda för att åka till Thailand och training camp med Springtime resor. Ska bli riktigt skoj. Med på resan är bland annat Blossom och Tobias Karlsson ( lets dance) Och en massa andra instruktörer och föreläsare och en massa människor som precis som vi älskar att träna. Så följ mig på bloggen de kommande veckorna, ska jag förmedla det jag upplever med ord :)

Det är snart ett nytt år och jag tror verkligen att det kommer bli ett kanonår 2013. Det kommer i alla fall börja på bästa sätt. Igår tackade jag ja till min kurs, Kost, Näring och Hälsa, som jag ska läsa nästa termin. Känns toppen och det gör att jag känner att jag är ett steg på väg mot något nytt, spännande och kul. Sakta men säkert tar jag ett steg i rätt riktning.

Och som ni ser nedan är mina fina visitkort klara. En början i min nätverkan. Till min hjälp hade jag min vän Sarah som jobbar på trycksaksbyrån i Eskilstuna. Det är så bra att ta hjälp av andra som är bra på sin sak. Allt behöver vi inte klara själv. Gör det du är bra på och låt andra göra det de är bra på. Tänk vad bra det ska bli då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar