måndag 8 september 2014

Igång igen!

Igår var det dags att börja jobba igen. Först hade vi ett väldigt inspirerande PT-möte då vi planerade inför PT kväll under invigningsveckan av den nya receptionen på Forever. Invigningsveckan är nästa vecka och PT-kvällen på måndagen 15/9. Så på måndag nästa vecka mellan 16-19 väntar lite happenings och tävlingar med oss... Missa inte det!!! Vi kommer även ge ut lite kort info om PT i grupp, inför hösten. Mer om det kommer... 

Jag har själv även tankar om att dra igång en maratonsatsning i grupp i januari, eftersom jag själv kommer att träna inför maraton nästa år. Jag är idag anmäld till New York maraton i november 2015, men planerar även att springa Stockholm maraton i maj. Om någon redan nu känner sig intresserad att träna inför maraton kan ni kontakta mig, så att jag vet om intresse finns.

Efter 6 veckors uppehåll hade jag sedan min första PT kund. Det var så skönt att vara igång igen. I höst kommer jag att jobba några timmar med PT. Om du är intresserad är det bara att du hör av dig till mig via min mail emmah_j@hotmail.com eller ta kontakt med Forevers reception, så hör jag av mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar