torsdag 7 mars 2013

Fotograferad på gymmet...

Idag besökte Eskilstuna Kurirens fotograf mig på Forever Träning och Hälsa för att ta lite kort. Han skulle ta en porträttbild på mig och en "in action", under mitt bodybalancepass. Jag gillar egentligen inte jättemycket att bli fotad, men idag kändes det faktiskt helt okej. Jag var ju på hemmaplan :) Kanske beroende det också på syftet för bilden.
Vad är då syftet? Varför blev jag fotad idag?
- Jo, jag har skrivit en artikel för Evelina, Eskilstuna Kurirens helgmagasin. Artikeln handlar om hur man kan skapa sin motivation för en hälsosam livsstil. Jag försöker nu ta mitt skrivande och min spridning om en hälsosam livsstil till nya nivåer. Så håll utkik de följande helgerna i Evelina, kanske får ni se hur korten blev och framförallt så får ni läsa om hur man kan skapa sin inre motivation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar