tisdag 5 mars 2013

Hämta kraft i ljuset - våren är på intåg!

Den här veckan har jag varit tvungen att dubbelkolla klockan i bilen då jag åkt till jobbet. Jag har undrat om jag försovit mig eller om min klocka hemma gått fel. Det kanske är någon mer som behövt göra det. Anledningen till att jag har gjort det är för att det känts alldeles för ljust ute när jag begett mig till jobbet. Men det har inte varit något fel på klockan. Det är bara våren som har kommit.

Våren är här, för mars är faktiskt en vårmånad. Så även om snön ligger kvar ännu, känner man att våren vill fram. Jag tycker också mig märka att det börjar hända saker runt omkring mig. Människor i Sverige verkar gå i någon form av ide under vintern. Men i takt med att ljuset kommer vaknar fler och fler till liv. Vinterns vila är nu slut och det börjar hända saker. Låt det hända för dig också. Hämta kraft från ljuset och låt energin flöda. Släpp in ljuset i ditt liv och se hur möjligheterna kommer till dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar