torsdag 28 mars 2013

Svarta Bönor Spagetti - bodystore.se

Under min utbildning fick jag tips om svarta bönor spagetti, av min kurskamrat Ellen. Hon tipsade mig även om sidan bodystore.se där spagettin finns att inhandla. Därtill finns det en massa bra hälsokost på sidan. Jag inhandlade lakritspulver, chiafrön, kokossocker, kokosolja, mungbönorfettuccine, raw bites bars och svarta bönor spagetti. Beställningen skickade jag iväg i tisdags och leveransen kom idag, 2 dagar senare. Det kallar jag service. En sida jag varmt rekommenderar för er som gillar hälsoprodukter. Jag är garanterat en ny och nöjd kund.

Så nu ska det lagas hälsomat och bakas "nyttiga" godsaker. Håll utkik efter recept framöver och dela gärna med er av hälsorecept till mig. Är alltid kul att prova nytt. Det är så lätt att hamna i samma hjulspår hela tiden. Men det gäller att göra de hälsosamma alternativen till en vana, för att de sedan blir det självklara valet. Byt ut det gamla och välkomna det nya!

1 kommentar:

  1. Åh råvaror som jag älskar :) raw bitesen är sååå goda, gillar vanilj/bär mest :)

    SvaraRadera