söndag 2 juni 2013

Bodypump 86

Precis som tidigare releaser försöker man även i Bodypump 86 få in mer funktionella övningar. Bodypump 86 bjuder på 4 helt nya övningar. Det är Chest Fly i bröstlåten, en uppdelning av frivändningen i rygg/baksida-låten, knäböj och tåhäv med viktplatta på utfallslåten, och ett höftlyft på maglåten. Passet är ett fartfyllt pass och vi har ett kärt återseende, E-type förgyller än en gång låt nummer 4 som så många gånger förr. Campione får mig att gå bakåt i tiden och minnas Kos 2000, min första resa på egen hand, med en kompis. Andra låtar som sticker ut är knäböjslåten som är 6.29 min lång, men det var tricepslåten som gav mig mest träningsvärk när jag körde passet första gången...

Så var beredd, nästa vecka körs releasen på Forever Träning och hälsa 16.30. Missa inte den! Sedan kör vi på hela sommaren lång. Jag kommer köra onsdagar 18.30 som vanligt. Välkommen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar