måndag 24 juni 2013

En vecka senare...

För en vecka sedan blev jag färdig personlig tränare och idag ramlade beviset ner i brevinkastet. En vecka senare känns dock utbildningsveckorna väldigt långt borta. Jag saknar de två fantastiska veckorna väldans, då jag var i en liten bubbla. Nu är jag ute på öppet vatten och det gäller att styra seglet, så att inte båten går på grund någonstans och fastnar. Känslor, tankar och visioner pendlar mycket...

På utbildningen blev vi rekommenderade att ta oss an en testperson för PT, så att vi skulle komma igång direkt. För mig fanns det då en person som jag direkt kom att tänkta på, Falak. Hon hade tidigare anmält sitt intresse med hjälp kring träning och kost, men jag visste inte om hon fortfarande var intresserad. Falak är min arbetskollega sedan nästan 1 år tillbaka. Hon är en fantastisk person, som har haft det ganska tufft. För mig kändes det helt rätt att testa det holistiska tänket på henne. När jag frågade henne blev hon överlycklig och då kändes det så otroligt rätt. Att få vara med på en annan människas hälsoresa är väldigt inspirerande för mig. Det som är extra kul är att också ni ska få följa hennes resa på bloggen. Hon har gett mig tillåtelse att dela med mig om det som händer och sker. Så vi har en spännande hälsoresa framför oss...

Jag har även satt igång pappa på träningsprogram och i veckan väntar kunder på Forever Träning och Hälsa. Det känns väldigt skönt att komma igång direkt, även om det är lite nervöst och ovant :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar