fredag 28 juni 2013

PT-priser

Hur får man det bästa resultatet av sin träning, viktnedgång, hälsosamma vanor mm?
- Jo, du anlitar en personlig tränare.
Ofta är det motivationen som tryter när man ska komma igång, men även när man har kommit igång. Genom att träffa en personlig tränare 1 gång per vecka eller varannan vecka, blir det lättare att hålla motivationen vid liv. Dessutom får du ett personligt träningsupplägg, anpassat efter dig. Vi arbetar också med tester, så att utvecklingen blir mätbar. Det skapar motivation, att lyckas. Så är du sugen att komma igång, tag kontakt med mig så bokar vi in en träff. Första mötet är kostnadsfritt.

I sommar har jag ett komma igång pris för dig som vill träna hemma eller utomhus, 10 ggr för 5000:-. Passa på att förändra ditt liv redan i sommar. Jag erbjuder även PT duo till ett billigare pris, liksom PT i grupp (3-4 pers). Vill du träna i fräscha gymlokaler finns jag att anlita på Forever Träning och Hälsa. Kom ihåg:
- Allt är möjligt! Det är aldrig försent att ändra en dålig vana.

Foreverpriser:

Singel:  Medlem 600:- Icke medlem 750:-
Duo:    Medlem 475:- Icke medlem 625:-
Grupp: Medlem 395:- Icke medlem 545:-

Hemmaträning/ute:
Singel: 600:-
Duo: 450:-
Grupp: 350:-

Sommarerbjudande: 10 ggr 5000:-

Tveka inte att höra av dig till mig om du har frågor:
mail: emmah_j@hotmail.com
 tel: 070/6936 833 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar