tisdag 18 juni 2013

Dag 13 - sista rycket


Dag nr. 13 började på ett bra sätt med denna affirmation. Gick upp tidigt för att sedan ta mig till Stockholm från Eskilstuna. Vi skulle börja med att presentera vårt träningsupplägg för lärarna. Denna dag hade vi lärarförstärkning av Jari Ketola (han blev utsedd till årets PT 2012). Min plan för Uffe med triathlonmål fick klartecken, utan anmärkningar. Det kändes kanon efter fredagens otur. Efter den genomgången var det dags att träna kompisens pass, utformat för just mig. Uffe hade lagt mitt program, utifrån min drömvision att springa maraton nästa år. Så mycket ben, vilket var standard för mig under denna vecka. Åkte på alla benövningar...

Efter lunch fick Uffe prova passet jag gjort för honom, sedan bestod resterande av dagen utav repetition inför söndagens examination. Vi avslutade dagen med att se en film som sammanfattningen på våra två veckor. Då var det inte lätt att hålla tårarna borta. Vill du se den gå in på vimeo.com/68542074. Under filmvisningen gick det upp för mig att det var sista dagen och att det faktiskt var dags att säga hej då till alla. Kändes konstigt att lämna The School och veta att det bara var examinationen kvar. Lyckades i alla fall komma in i syrrans lägenhet denna dag. Så fick en lugnare uppladdning än dagen innan, även om det ingick lite flyttstäd...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar