onsdag 3 april 2013

Min nya kärlek!

För några månader sedan fick jag ett tips av en kollega på jobbet om lakritspulver. Hon hade det som smaksättning i lite allt möjligt, bl a efterrätter och smoothies. Jag blev väldigt nyfiken, men det tog ett tag innan jag inhandlade det. I förra veckan beställde jag det dock på bodystore.se och det har nu blivit min nya favorit. Det går även att få tag på i en del matvaruaffärer. Jag har använt det i grädden och igår gjorde jag en fantastisk smoothie och dadelbollar med lite pulver i. Helt klart en ny favorit.

2 kommentarer:

  1. Har inte provat detta men känns som att jag borde göra det! :) Låter spännande att ha i det i grädde!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det måste du göra. Är sååå gott till grädden, speciellt med färska jordgubbar till. Blir nog en sommarfavorit :)

      Radera