torsdag 4 april 2013

Vill du hänga på? - sockerutmaningen är igång!

1:a april startade jag en kampanj med några kollegor på jobbet, sockerfri april. Det har nu gått 4 dagar och jag tycker det går jättebra. Jag hoppas ni andra känner likadant? Vissa dagar kommer att vara svårare än andra. För er som missade mitt tips på facebook angående ett program som gick på STV här i veckan lämnar jag det även här. Det var korrespondenterna som hade ett reportage om Världens Sötsug. Det är 28 minuter långt. Se det gärna för extra inspiration: http://www.svtplay.se/video/1133640/del-4-av-10-varldens-sotsug

Kanske känner du som missade starten på denna utmaning att du gärna skulle vilja haka på, nu när påsken är slut och våren börjar titta fram? Gör gärna det. Det är några på jobbet som inte kommer att köra igång fören på måndag, då påskledigheten är slut.

Kom ihåg: Det är aldrig försent att ta ett steg närmare en hälsosam livsstil!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar