onsdag 17 april 2013

Saker att se fram emot :)

När man känner sig lite nere, som jag gjort några dagar nu är det så bra att ha saker framför sig att se fram emot. Det hjälper till att få tillbaka humöret och den inre kraften. Nu känner jag mig i och för sig redan piggare och gladare igen, men jag vet att det finns många som känner så här långa perioder. Mitt råd är att försöka att ha saker att de fram emot. Det kan vara enkla saker så som Bodybalancepasset på tisdagen eller yogan på fredagen. Du kan också försöka att hitta saker du brinner för och förverkliga dina drömmar. Våga ta tag i det där roliga som du tycker om att göra. Att ha ett intresse är viktigt, det skapar meningsfullhet. Så har du inget, skapa ett. Om du har svårt att komma på något kan ett tips vara att plocka fram ett intresse man tidigare haft, men lagt bakom sig eller åt sidan.

I helgen ska jag till Skövde med Forevergänget för 3 dagar fulla med inspiration. Jag ska gå på flera föreläsningar om träning, instruerande och kost och några träningspass. Sedan är det middag, galakväll och trevligt sällskap. Det kommer att bli en superhärlig helg. På söndagen åker jag vidare ner mot Halmstad för steg 1 till att bli Holistic Lifestyle Coach. 3 fullproppade dagar tillsammans med storstrumpa ser jag också väldigt mycket fram emot. Det är inte svårt att lista ut vad mitt stora intresse är... Men jag behöver alltid inspiration och utveckling i området. Jag behöver bli påmind om varför jag älskar detta och hur mycket mer jag vill lära mig om det. Det är en härlig känsla att ha och jag önskar er alla att hitta ett intresse, en passion.  För det ger så mycket och framförallt ger det en känsla av större mening med livet . Wake up and live!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar