måndag 1 april 2013

Mot PT- utbildningen!


Jag har fått höra en del om PT-utbildningen som väntar i juni. Det har varit mycket positiva saker, men jag har även fått höra att det kommer att vara väldigt tufft. Jag tänkte därför ta dessa 2 månader innan till att förbereda mig för vad som komma skall. Det blir att ligga i hårdträning. Framförallt ska styrka och löpning stå på schemat. Konditionen har fått ge vika den senaste tiden, så den behöver jag ta tag i nu. Det ska bli spännande att se hur kroppen kommer att svara. Grundmaterialet är bra, men nu ska det toppas. Blir intressant att se resultatet om 2 månader...


2 kommentarer:

  1. Lite pirr i magen nu, snart är det dags! :)

    Låter kul med marathon spinning! Hur länge cyklar ni då?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, du får skvallra på bloggen om hur det är och hur det går för dig. Om du hinner och orkar vill säga :)

      Det är också 3h. Brukar vara 2 instruktörer som skiftar varje halvtimme.

      Radera